2015年10月28日 星期三

Home Bar@2015-10-14

今日約左阿媽去荃灣食LUNCH, 諗唔到食乜就四周圍貢下有冇新野試下啦! 原來荃灣地鐵站附近有一間細細嘅西餐廳, 亦都係BAR黎既, 裡面裝修好有格調, 感覺好CLASSY. 呢度仲有band show同埋ladies night喎.






我地今日叫左兩個SET LUNCH,  媽咪就要餐湯, 我就要沙律. 個羅宋湯OK啦, 唔太突出, 餐包正正常常, 微暖


個沙律就反而有驚喜喎! D菜好新鮮, 個SAUCE夠醒胃, 仲有吞拿魚教個味都幾好, 呢個前菜幾唔錯喎!


個MAIN呢阿媽就揀左三文魚煎大蝦, 不過三文魚肉質就一般, 食落有D硬, 有少少OVERCOOK左, 比較之下隻蝦煮得出色D, 肉質幾爽


我就叫左個紐西蘭西冷牛扒, 叫左五成熟, 熟度岩岩好, 牛扒肉質嫩滑,仲有牛味添! 不過我feel到塊扒有用野那過, 但就那得唔太勁, 所以味道都OK.



我地另外叫左特飲, 分別有洛神花茶, 酸酸咪咪, 幾好飲喎! 又夠大杯



另外再叫左杯熱檸賓, 不過佢落得太多利賓納, 我覺得太甜了! 用黎沖多一杯都仲得.


再加左個TIRAMISU, 我平時唔太好TIRAMISU的, 呢度算係整得幾好食, 唔太重酒味, 食落都幾新鮮咁.

每人埋單100蚊度, 價錢算 REASONABLE 啦, 不過我EXPECT呢個位置可以再平D. 我地12點入到黎的時候無乜人, 走既時侯1點度, 都已經坐滿人了, 呢間餐廳係呢個位置黎講, 算係幾好生意喎!

沒有留言:

張貼留言