2015年10月3日 星期六

生記@26-09-2015

今日終於同男友去到生記食早餐了, 講就講左好耐啦, 今次我係第一次黎, 佢就成日話呢間野好好食, 我對呢間粥店充滿期望

男友以前係常客, 就等佢拍板啦, 因為佢話一碗粥我倆會食唔哂, 我地於是叫左個常餐 + 粥 +小食. 先黎杯檸茶, 好有驚喜! 竟然有成四塊咁厚既檸檬!

五香肉丁丁麵, 麵既硬度適中, 保持到呢個美食既一貫水準!

麵包 + 奄列, 麵包有D頽, 唔熱既, 個奄列味道OK, 算啦, 呢D擺明唔係生記既強項

煎魚餅, 魚肉好煙靭, 味道鮮美! 又煎得唔油, 得!

呢度既招牌菜, 我地叫左個魚腩及第粥黎啦! 貪佢乜都有, 我雖然唔係太食內臟, 不過呢度既豬膶新鮮爽口, 魚腩又好鮮味, 肉質爽嫩, 個粥唔使講, 軟綿綿, 無落師傅, 真係名不虛傳! 記住食既時候要點下佢D豉油, 會更能帶出配料既鮮味!

店舖地方較小, 坐就坐得唔太舒服架啦, 我地10點入黎都差唔多坐滿, 食到11點度D人都散得七七八八. 呢度我會再黎的!

沒有留言:

張貼留言