2015年10月28日 星期三

三希樓御饍閣@2015-10-17

同男友及家人飲茶,唔想去太遠,就去試下三希樓啦,之前都聽朋友介紹過,口碑好似唔錯。佢地有川菜同粵菜,並分開2層,今次試下粵菜先。


店內環境開揚,三面望到中環半山景,不過餐廳面積不是很大,但尚算寬敞,坐得舒服。

點心款式不算很多,但仍可揀到心水。



先點招牌雪影叉燒飽, 外皮香脆, 餡料新鮮, 熱辣辣, 好味呀!

叫左個男友家人喜愛既燒味, 燒腩仔個燒得好脆, 燒鵝都惹味可口!

生磨紅米腸粉, 小妹真係第一次食, 而男友媽咪就話係呢個係好耐以前都有架了, 佢呢個點心雖然無餡, 但好香米味, 食落爽口仲有少少彈牙, 加埋個甜醬同麻醬, 我同男友既至愛呀!

秘製酒香豬膶燒賣, 呢個豬膶都幾爽口, 但始終唔及我當年食維記豬膶面既豬膶既鮮味咁一試難忘, 請留意, 我當時係唔食豬膶的, 係維記改變左我, 不過, ANYWAY, 呢個點心都OK, 下面既燒賣肉都好味, 不錯.

又係做CONTROL EXPERIMENT既時候啦, 飲茶必嗌: 水晶蝦餃, 佢每粒個SIZE都比平時食開D細架, 但個皮好彈牙, 餡料新鮮, 好味喎!

珍珠雞, 不負眾望, 餡料多, 我最愛都係個黃!

呢個又係我飲茶必嗌既流沙奶蛋飽啦! 嘩! 好得!!!!

流得黎又夠沙! 正呀~~~~~不過真係小心睇熱呀!

男友因為今日放監, 可以唔使ON DIET, 所以佢追加左個叉燒酥, 呢個保持水準啦, 個皮都幾鬆化.

佢都未夠, 再加左個四川擔擔面, 佢話好好味又帶點麻,  好食過平時個D, 但太辣了, 我食唔到...

糖水時間, 蛋白杏仁茶, 生磨的, 夠多蛋白, 好味!

酒釀丸子, 又係我既至愛糖水之一, 甜度適中, 酒釀加清香既桂花, 好好味呀!


整體上水準不錯, 每度點心都表現平均, 可以再黎!



沒有留言:

張貼留言