2015年10月2日 星期五

稻坊@2015-09-24


同同事再四處出走覓食, 走到曼坊, 見到呢間稻坊, 深知係稻香旗下集團, 所以有點猶疑, 坦白講, 自從稻香上市以來, 本人都未曾幫襯過, 因為佢既質素實在太差, 感覺上係為左減低成本所造成的結果, 小妹其實真係好懷念以前既稻香... 當年真係好好食

上OPENRICE得知呢度係新裝修再重開, 姑且試下吧, 反正附近都無咩食.

我地無BOOK位, 侍應安排左我同同事坐係窗邊位置, 都幾好FEEL, 坐得好舒服

我地叫左個玫瑰花飽, 個賣相幾得架, 不過無餡的......


食都咁上下先發覺原來係有餡, 不過係隻蚊! 唉..... 即刻又無哂胃口, 經理立刻幫我地取消左呢個點心

再黎個豬手, 其實我本身就唔太好, 不過同事話想食就一齊試下啦, 第一啖咬落去都幾煙靭, 再食, 咦, 點解個汁個味咁似鳳爪既? 仲有, 佢D汁好快鯨到一舊舊, 好核突呀

油菜, 好老, 感覺唔太新鮮.....

蝦乾排骨煲仔飯, 呢個個味道都OK, 不過有少少欏味....

三星燒賣, 個味最正常, 但稱唔上好食

午市時間都坐無虛席架, 一來附近無乜選擇, 二來我地見到黎幫襯既好多都係D呀生, 食野要求都無乜所謂個D.... ANYWAY, 呢度又真係幾抵食, 每人埋單$50, 但係我會寧願用呢個錢去幫襯返留下既又一間囉. 稻香又再一次令我失望, 唉!



沒有留言:

張貼留言