2015年10月2日 星期五

又有驚喜的: 又一間餐室 @2015-09-22

今日同同事去美孚食晏, 不如就下去曼坊睇下有咩食, 我地見到有一間外表非常地道的日式餐廳, 一入到去, 咦? 點解咁神奇既? 前半個舖係日式裝修, 後半個舖就係一間西餐廳裝修, 入到去既時候亞姐叫我地坐去西餐廳個邊, 因為個邊冷氣太凍啦, 所以我地就坐返去日式餐廳個邊, 亞姐個面口好似唔係咁好睇咁. 

睇下有乜食先, 個menu好似有d雜亂咁, 有all day breakfast, 又有午市套餐放埋一齊, 另外個價錢又分兩個, 真係要細心閱讀. 




我地就分別叫左雜錦魚生飯同鰻魚飯, 之前係附近食左一個極難食的鰻魚飯, 希望今次有驚喜啦!

點不知過去真係有驚喜喎! 兩個飯既賣相都ok, 個鰻魚係熱辣辣, 又JUICY, 肉質鬆化, 好好食! 我清哂! 我想講其實個飯size都唔細架




同事叫左魚生飯, 個賣相都好得喎! 而佢每一個配料都好新鮮, 真係食落有驚喜呀! 呢個價錢, 有咁既質素, 可以再黎呀! 不過如果D阿姐既服務再好D就好了.







沒有留言:

張貼留言