2015年9月30日 星期三

炊公館 @ 2015-09-21

今日又約左一眾為食兵團同事們一齊出去覓食, 同事們提議呢間位於iSquare既餐廳, 處身於29樓的炊公館, 入到去有無敵大海景, 午饍時間去, 景觀真係令人心擴神怡. 呢度既裝修就實而不華, 枱唔多, 坐得幾舒服.


餐牌, 可以揀個MAIN, 佢會跟埋個BUFFET, 想食頭盤可另外再加錢, 不過我地都唔算大食既關係, 所以無加到, 而佢D MAIN COURSE都唔平架.

仲有套餐, 不過我地無叫.

自助沙律吧, 有TYPICAL既西式沙律配菜選擇, 無乜特別

仲有烘麵包機比你烘返熱個包


呢度明明係食西餐, 唔知點解係個沙律吧度會出現雞絲粉皮, 木耳等上海菜式, 不過我覺得佢D中式前菜做得幾好.

佢既唯一一個湯仲要係酸辣湯, 我地開始懷疑佢係同隔黎既阿一海景餐廳共用廚房, 不過我地沒有證實. 而呢個湯唔辣, 幾岩我口味.


我同事叫左羊架, 我覺得個樣都幾靚, 燒得岩岩好, 肉質好似都幾嫩, 由於我唔食羊既關係, 根據我同事既描述, 係幾好食, 肉質鮮味.

我就叫左個龍蝦湯飯, 一上菜時有點失望, 因為同我期望有落差, 呢度菜既賣相黎得有點沉實, 個龍蝦份量都有點少過預期, 食落味道幾清, 龍蝦肉肉質爽嫩, 食得出個湯無落師傅, 而有D龍蝦肉沉左係底, 整體味道而言就唔算太特出, 另外龍蝦肉再多D就更好

從沙律吧取的甜品, MOUSSE PUDDING無乜特別, 合桃酥個味都保持水準, 不過就硬係覺得好似食緊美點雙輝, 放埋係度有d 格格不入

加埋一都要每人$220落樓, 呢個價錢唔太值咯, 大部份既錢都係應該係去左個海景度, 個人會著重食物質素多D, 呢個價我覺得我可食得更好了.

沒有留言:

張貼留言