2015年9月13日 星期日

御上澄

今日同同事食LUNCH, 諗住試下新野, 見到呢間日本野好似幾多人, 個樣好似好地道咁, 就一於試下啦! 點知, 中伏了!

見到個餐牌, 好多選擇, OVERALL價錢又OK, 同事要個咖喱豬, 我決定試個鰻魚 (但個我鰻魚飯又唔係真係咁平, 都要$68)


我地坐唔夠一陣已經坐滿, 大部分係學生


咖喱豬, 個汁既色唔同平時, 比較淺, 食落正常咖喱, 個豬扒普普通通, 有D乾, 唔JUICY

我個鰻魚飯, 嘩, 我從未食過D咁靭既鰻魚, 好似橡筋咁..... 又燒到燶哂.....真係我有史以來食過咁多個個鰻魚飯算係數一數二最差架了 :( 我想講咁既質素真係好唔JUSTIFY呢個價錢囉!

SORRY, 呢度我真係一次KO左, 唔會有下次!

沒有留言:

張貼留言