2015年9月17日 星期四

八佰屋日本料理@Lonely Lunch (2015-09-17)

今日自己食晏, 走去試下呢間日本野, 係出面望入去好似黑沉沉咁, 但係入到去原來都幾好feel



其他都已經坐滿人了, 於是我坐在吧檯, 雖然坐高椅, 不過都幾好坐, 廚師正在大刀闊斧咁處理緊條大魚, 個感覺好地道




我叫左個咖哩牛肉飯, 包埋個明太子沙律同麵豉湯, 沙律由材料簡單, 包括青瓜, 蟹籽, 個沙律醬幾好, 唔太酸, 感覺清新, 而麵豉湯味道普通, 有D水


呢個咖哩牛肉飯竟然比我想像之中辣喎, 唔似一般的日本咖哩, 日本咖哩味道通常比較甜同唔辣, 相對黎講呢個咖哩味好重, 個飯味道ok, 牛肉肉質還可以, 但食唔出牛肉的鮮味, 碟飯都幾大碟架, 我食剩少少



最後仲附送甜品, 唔係好食得出係咩味, 有d似百香果, 由於小妹唔係太喜歡食啫喱, 又有d飽既關係, 呢個甜品對我黎講麻麻地啦.

沒有留言:

張貼留言