2015年9月13日 星期日

Metal Steak

今晚好高興到訪呢間開業個多月的餐廳去品嚐我都有一排無食既和牛, 記得對上一次係0係神戶食, 真係好好食, 入口即溶, 但因為太油的關係, 返到酒店痾左一晚....所以其實今晚都有D陰影, 但為左食好野, 唔理啦!

呢度係半SELF SERVICE, 即係係門口揀左要食咩, 廚師會即切即磅, 收埋錢就坐低, 跟住會有侍應送餐.

先從餐牌選定食乜, 段GRAM計.
Metal Steak的相片 - 中環
廚師會即刻切比你, 再磅再收埋錢.
Metal Steak的相片 - 中環
Metal Steak的相片 - 中環
然後即煎..... 好期待....
Metal Steak的相片 - 中環
店內環境, 下層比較淺窄
Metal Steak的相片 - 中環
Metal Steak的相片 - 中環
上層坐得舒服D, 不過全場都係HIGH CHAIR, 我個人覺得有D危險, 因為塊鐡板都幾熱.... 一個唔小心可能會HIGH到, 其次就係坐得唔係咁舒服.... 另外佢呢度個抽氣未係做得好好, 煙霧瀰漫, 食完會一身油煙味.
Metal Steak的相片 - 中環
男友照舊叫左個A4 SIRLOIN, 肉質鬆化, 好JUICY!
Metal Steak的相片 - 中環
我都係叫我既至愛, A4 RIB EYE, 肉味甘香, 好重牛味, 其實兩塊扒都好靚, 但我都係鐘意RIB EYE多D, 貪佢夠雪花多, 正!
Metal Steak的相片 - 中環
老板仲介紹左我地食個西班牙黑毛豬, 佢地話有哂証書, 好乾淨, 可以三成熟, 但我都覺得豬肉好似熟D好D, 都係五成啦, 上到鐡板都會變成六成熟, 結果食落無乜特別, 有D普通, 但食到去D中間比較生既位就好香豬肉味, 食落好甘香, 下次如果再食都唔會要咁熟了.
Metal Steak的相片 - 中環
呢度仲有不同醬料提供, 我同男友最鐘意個柚子醬, 點牛一流, 清新柚子味, 能帶出牛肉鮮味! 個紅梅醬點豬都好得!
Metal Steak的相片 - 中環
不得不提佢個南瓜忌廉湯, 好好味, 好足料! 仲有佢碗白飯, 個面嬸左D調味粉, 好好味!!!! 我就完食完牛好飽我都差唔多爬哂碗飯!
Metal Steak的相片 - 中環
店內環境幾MODERN.
Metal Steak的相片 - 中環
我記得係神戶食咁上下質素&PORTION 既和牛, 一塊都要五六百蚊港紙, 呢度就要三四百蚊度, 都算抵, 但可惜呢度坐得唔耐, 食法有少少似PEPPER LUNCH.

我覺得呢度可以一試! 我都係第一次以快餐形式食高檔次食品!

沒有留言:

張貼留言