2015年9月6日 星期日

食評|韓式薄餅 Han's Pizza

之前HAN'S PIZZA休業左一段時間, 在歸家途中發現佢原來未執, 好與奮! 今晚決定同男友叫PIZZA外賣, 佢既PIZZA真係我SO FAR食過咁多個PIZZA最能令我回味無窮的!

每次叫外賣都係由韓國店主(我估)送黎的, 佢行到大汗叠細汗, 其實都有D唔好意思....但佢D PIZZA真係好好食架!

我地又係叫左個黃金烤肉PIZZA, 成個批係用天然酵母FLOUR整, 面既料係韓式牛肉, 辣肉腸, 煙肉, 西蘭花, OLIVE 同芝士, 個批邊係我既至愛, 有黃金蕃薯, 而佢有D芝士圍住個批邊, 烘到燶燶地, 好好食呀!!!!!

佢每次都送個酸瓜同蘿蔔, 醃得都好好食架!

我地兩個人食完之後好滿足, 真係乜都唔想做呀!!!! HAPPY SUNDAY!





************* 評分(滿分5分)**************
味道:5
環境:5
服務:5
衛生:5
抵食:5

整體評分:😊

沒有留言:

張貼留言