2015年9月24日 星期四

小甜谷@2015-09-20

今日同男友係尖咀買完衫, 佢話有D肚餓, 但又未夠鐘食晚飯, 咁我地就近行下見到呢到有間小甜谷, 就入去食少少野啦, 我地好耐都無襯過.

呢度個位有D入, 係條街既盡頭. 入到去都坐得舒服, 仲見到有唔少明星幫襯過添



先叫左個咖啡奶凍, 一食落口, 面個D脆脆腍哂既...... 口感不爽, 我會見議用粟米片, 效果應該會更好, 終於等到食哂D脆脆, 個奶凍個味都無乜特別, JUST OK.

另外叫左個抺茶新地, 個綠茶雪糕有驚喜, 好重綠茶味, 而旁邊的白玉係我既FAVORITE, 佢唔係一般的白玉, 裡面係有芝麻餡的, 而個紅豆又唔係太甜, 呢個OK好食!

舖頭門面光鮮, 但點解會有個國語拼音係下面? 感覺有D奇奇怪怪咁, 莫非佢既TARGET CUSTOMERS唔係我地?





沒有留言:

張貼留言