2015年9月14日 星期一

狎鷗亭居酒屋

今日黎拜訪尖沙咀呢間韓式餐廳, 我同家人男友一行四人,  經理安排左我地坐卡位, 卡位有最低消費1,000蚊. 

我一向都好鍾意食韓國炒粉絲, 呢度D粉絲好彈牙, 好好味, 牛肉鮮味, 個醬甜甜地, 所有配料包括蔬菜亦都好新鮮, 好味!


牛油燒鮑魚, 每隻鮑魚都好腍, 第一次食用牛油煮既鮑魚, 雖然個牛油味唔太出, 估唔到個味都幾夾, 熱辣辣好有鑊氣!



燒牛仔骨, 呢個好得, D牛勁鮮, 又煎得岩岩好, 好惹味! 小妹最鐘意食痴住D骨既D肉, 肉味特別香, 又有咬勁, 正呀~~~~

辣鮑魚海鮮鍋, 煲湯用左泡菜煲, 都幾辣架, 不過我唔理, 因為勁鮮甜, 個湯好足料, 充滿著海鮮, 包括蟹, 鮑魚, 魷魚, 大蝦, 三文魚, 湯真係好惹味, 勁想飲哂, 但係我真係飽了...


隻蝦差唔多有我隻手掌咁大



芝士蛋巻, 呢個一般, 唔知係咪凍左食, 覺得有D硬, 個味無乜特別


跟住叫左半柞番石榴燒酒, 我地專登叫佢同D冰分開上, 因為我地驚d冰會溝淡的酒味, 個酒唔係太濃味, 岩曬我地依d light drinker, 加埋個番石榴汁都好好味, 如果想飲凍D既朋友可以唔使分開上


跟住再ORDER左個菠蘿農酒, 呢個好得!!!!! 呢個飲落好似奶昔, 而且用一個鐵碗飲, 非常之有風味, 仲有用左新鮮菠蘿肉, 個酒好香又唔太濃, 好好味呀!~~~ 下次必嗌!

卡位坐得舒服, 未夠七點都滿坐了, 呢度值得再黎呀!


餐廳比較少人手, 要叫人就要按鐘, 一按全餐廳都聽到, 呢個有D ODD 

沒有留言:

張貼留言