2015年9月17日 星期四

Team Lunch@陶源酒家(2015-09-16)


今日我地一行四人, 一齊去陶源酒家食個LUNCH, 我都好幾年冇幫襯呢間分店, 記得印象唔錯, 我地今日十一點幾入座, 仲可以嘆到早茶.

首先叫左個南瓜肉碎粥, 都幾好食喎, 清清地, 不過好明顯係用左雞湯


跟住叫左個叉燒腸, 皮薄, 叉燒都算新鮮, OK!





另外仲叫左豉汁鳳爪, 都好好味, 肉質新鮮, 個醬汁都調得幾惹味, 唔錯播!


跟住就係冰燒三層肉, 其實即係燒肉, 個賣相都好靚仔, 除左右其中一舊個皮花左少少之外, 整體上我都好鐘意食個, 皮好脆, 肉質味美, 仲熱辣辣添!




清蒸蘿蔔糕, 就咁睇個樣好似白曬曬咁, 但食落啖啖蘿蔔, 加埋D腊味, 好食呀!


仲有桃園蝦餃, 拍得住富聲, 皮薄餡靚, ICHIBAN!


最後我地掃埋甜品, 我就叫左我的FAVORITE楊枝甘露, 新鮮西柚肉再加埋芒果的清香味, 做到一貫的水準, 另外我地仲叫左蛋白杏仁茶, 應該都係生磨, 不過D蛋白就少左D







我地一開始ORDER左呢個鮑魚雞粒飯, 可惜佢漏左單, 侍應都幫我地即刻落返, 甜品時間先上, 不過都好好味, 雖然有少少燶左, 但呢個飯唔錯, 飯的軟硬度岩岩好, 材料新鮮, 可以推介.




整體上我很滿意今次的陶園午飯, 品質好, 價錢又REASONABLE, 唔怪得咁多呀太黎捧早茶場, 不過服務就差D, 好似唔夠人手咁.

沒有留言:

張貼留言