2015年9月15日 星期二

高麗軒韓國料理

今日約左同事食韓國菜, 上次去食左一間極唔好食韓國菜, 真係好唔好意思, 今日決定帶佢去試新野.

我地今日選食放題, 見到個Menu都幾多選擇喎, 我地每位加左三十八蚊食埋特別推薦








餐廳寬敞, 坐得都幾舒服

放題包野飲, 可以自己去汽水櫃度選擇飲品, 都有幾多選擇, 除左基本可樂, 仲有忌廉zero, 果汁等



前菜都有唔少選擇, 幾好食, 泡菜唔錯

先叫左個鹽燒什錦拼盤, 有牛舌, 牛肋骨, 肉眼扒同五花腩, 覺得D肉味唔多夠, 但尚算新鮮, 肉質唔會太靭, 切記唔好煎太熟



再黎一個烤什錦海鮮拼盤, 有魚, 帆立貝, 青口, 魷魚同蝦

另外再加單, 單叫左個帆立貝

開始燒了! 我覺得佢個魚唔錯, 肉質鬆化, 唔鯹. 帆立貝SIZE適中, 用蒜蓉黎醃, 帶出海鮮味道, 不過有D重手, 青口都鮮甜, 蝦就一般


人蔘雞湯, 呢個好味! 似係煲左好耐咁, 好香糯米, 雞同人蔘味!


紅炆牛肋骨, 呢個又係我每次食韓國野必叫! 呢個得! 牛肋骨好腍, 好入味, 蘿蔔都係, 我地成煲清哂!



12:45PM都坐滿了, 有好多學生, 仲有寫字樓一族



原來呢度仲有呢D韓式午餐, 唔怪得咁多學生哥啦



沒有留言:

張貼留言