2015年10月16日 星期五

French Window@2015-10-09


今日同男朋友撐枱腳, 星期五當然要HAPPY FRIDAY啦! 因為之前我要去個COCKTAIL PARTY, 所以黎左IFC, 唔想去太遠食DINNER, 咁不如去FRENCH WINDOW啦! 之前我同過舊同事黎呢度飲野, 環境都唔錯架! 今次試下食DINNER先! 

MENU唔多選譯, 不過都可以楝到我地想食既野

未黎野食前先黎個餐飽, 個飽有D失望, 唔熱, 仲好靭, 不過個牛油有D驚喜, 加左D松子, 又靚, 有口感!

見到有唔少食評介紹龍蝦的, 招牌菜就梗係叫黎試下啦! WOW! 個PRESENTATION好得, 好似一件藝術品咁, 好精緻!


再ZOOM IN, 每一舊龍蝦肉上面都放左一條沙津菜係上面, 好得意! 食落肉質鮮甜, 爽口彈牙, 好好味呀!


叫左個藍青口, 有鴨肉煮的, 我覺得味道幾特別, 藍青口隻隻鮮味, 不過鴨肉係呢度菜既作用不大, 因為D藍青口本身已經好夠味, 反而D鴨肉食落好似湯渣咁, 鴨始終都係烤既好食

配埋個薯條, 條條肥美, 點茄汁一流!

另外叫左一個Beef Tenderloin, 不負眾望, 好腍好JUICY! 咁大舊同厚身都可以煮到咁好真係佩服! 上面個SAUCE好香牛油味, 好得呀, 不過佢個燒汁就嘛嘛.




另外因為男友未飽既關係, 我地在叫多左個SUCKLING PIG, 下面有個芝士薯仔托底, 幾香, 我當時都9成飽啦, 所以只係試左一啖, 個豬夠脆, 呢度菜保持水準啦, 其實我一向對呢道菜一般, 此終都係中國燒乳豬出色D! 


最後我地甜品叫左開心果雪糕, 食落唔太滑, 有冰感, 幾香開心果味, 味道OK. 



呢道仲有個十幾尺高既酒櫃, 幾有氣派!






沒有留言:

張貼留言