2015年10月28日 星期三

梨泰園@2015-10-11

今日同男友及家人去尖沙咀買完衫, 就一齊係尖沙咀睇下有咩好野食啦. 賣衫個度既老闆娘介紹我地呢間就近既韓國餐廳, 入到去好寬敞, 都差唔多坐滿, 我地侍應安排到去一間VIP房, 嘩! 成間房都係我地既, 裡面裝橫好有傳統韓國味道, 仲坐得好舒服喎! 不過就有少少煙味, 有D美中不足啦!


無啦啦包廂, 都幾好, 不過就好難叫人, 另外呢度有D侍應係韓國人, 唔係太識聽廣東話



前菜有八款, 我好鐘意個蕃薯, 問佢地有問得追加或另外叫, 侍應竟然話無, 我地係度諗, 無理由想比錢加都唔得, 可能佢地唔明我地講乜, 不過算啦, 好在無, 如果唔係食唔哂D主菜. 


我地叫左一個芝士泡菜薄餅, 都幾香口, 又特別, 不過食落有D油, 最後食唔哂.



再叫左半客炸雞, 其實媽媽一向都唔鍾意我食炸野, 但係依到好似好出名咁喎, 無理由唔試下架! 真係好好味呀! 佢唔似係雪藏雞, 食落都好有鮮味, 肉質鬆化, 我地揀左梅子醬, 酸酸甜甜咁, 唔怪之得韓國炸雞而家咁HIT啦!



另外叫左一個我每逄食韓國菜一定會叫要既牛肋骨鍋,  呢個菜都係好鐘意用來做control experiment架, 果然不負眾望, 牛肋骨又香又腍又入味, 蘿蔔唔使講啦, 又入味又好食!


海鮮雜菜鍋, 清清地海鮮都算新鮮, 不過就唔及之前幾度菜咁有驚喜LU!

男另外再加左一個海鮮粉絲煲, 小妹好鐘意食韓國粉絲, 貪佢索哂D汁好好味, 而且呢道菜份量足, 個味都又較得好好呀, 食材都算新鮮, 好味! 呢度可以再返頭呀!

沒有留言:

張貼留言