2015年10月18日 星期日

海安咖啡@2015-10-10

今日同男友去嘆早餐, 每次車經過呢度既時候都好想去試, 外面睇佢個LOOK好似七八十年代既咖啡室, 依家香港地真係買少見少架! 



一入到黎, 裡面都係好懷舊, 仲人山人海添, 坐就坐得唔太舒服架啦, 不過呢度都係預你食完就走.




男友知我鐘意食菠蘿油, 佢試過話呢度既好正, 強烈推介. 食落真係WOW! 個皮好脆, 個包新鮮又暖笠笠, 牛油你放幾多悉隨尊便, 我地當然放哂全舊啦! 好甘香, 好好味呀!

熱奶茶, 男友叫左個茶走, 即係用煉奶去沖, 好香滑!

鍋仔公司麵 , 齋係個賣相都好得, 呢度係用褔字麵, 簡真係童年回憶, 一來人大左好少食呢D即食麵, 二來食都係食公仔麵既多, 還記得以前係會整碎包褔字麵再加味粉當SNACK食! 佢D配料都好好味, 當中個鴨胸最正! 鮮味爽口仲夠大件, 好得!

呢個係男友熱烈推介, 香葱醉牛炒蛋厚多士, 呢度仲有提供即磨黑椒比你, 好體貼, 個蛋炒得好香好滑, 再加埋個香葱, 加埋個黑椒吊一吊味, 好得, 不過個醉牛個味相對個味就被搶了

我地仲未夠喉, 叫左個西多士, 我要比佢兩個WOW! 西多士一向都係我既至愛, 呢個西多士唔單止係厚咁簡單, 佢中間仲分幾層分別搽上牛油, 食落好有質感, 又夠甘香! 炸得岩岩好, 又唔油, 好正! WOW WOW!






又發現西環一間好食的茶餐廳, 呢度一定會返轉頭再幫襯啦!


沒有留言:

張貼留言