2015年10月3日 星期六

泰園 @ 2015-09-26

朋友從美國回來, 適逢又有朋友生日, 我地一眾8人去左呢間泰國菜試下, 其實要搵個方便大家, 又要稍為好食, 坐得耐既地方, 都唔係咁易, 之前問過幾間要限時限刻還枱, 到呢間泰園唔使啦, 佢又我地比$500訂, 唉, 真係搵食艱難....


可能網上評價太好, 我好入EXPECTATION, 入到去, 餐廳裝修有點土, 我地被安排左坐最入位置, 都算舒服, 仲有位置放置BB車, 幾好.

先叫左個柚子沙津, 味道清新, 蝦都有鮮味, 保持這道菜的一貫水準

沙嗲串燒, 肉稱不上很JUICY, 味道還可以

四色拼盤, 個人不太好炸野, 只係試左一兩舊, 呢個都係味道OK啦, 感覺都係似PARTY小食D炸丸咁

炒椰菜苖, 有咬口, 個人還是喜歡通菜


 炒貴刁, 呢個炒得幾有鑊氣, 味道OK

炒通菜始終都係我既至愛, 夠爽!

泰園南瓜海上鮮, 有蝦, 不過炸得好犀利, 其他海鮮有魚, 魷魚等, 食落都幾惹味

另外叫左個冬蔭功湯 (唔記得影相) , 都幾好飲, 唔太辣, 岩哂我!

呢個西瓜綿綿冰都係我全晚最為欣賞的, 個味道幾FRESH, 尤其岩岩食完咁多濃味野, 我地叫左益力多味, 但就唔太食到, 另外如果個西瓜再大D就好, 呢個只係個西瓜仔, 都唔夠我地每人一啖, 就已經要成$88, 有D貴

椰汁糕, 好彩叫左6舊, 如果唔係又嘥哂.... 無諗到呢度呢個咁普通既甜品會整到咁唔好食, TEXTURE好結&硬, 唔香椰汁味, 呢個PRESENTATION好似好COLORFUL咁, 其實隻羹好似個豉油碟咁大, 唔可以就咁放落口, 所以我地要用另一隻羹不黎食, 係咪多餘呢?

呢個係一入到餐廳既海鮮吧, 都算有D噱頭, 不過佢想做個格調做唔到, 我覺得有D似茶記.


餐廳服務嘛嘛, 人手又少, 我地好多時候叫人都好辛苦先叫到.

個晚食完返去勁口渴, 係好耐無試過咁口渴, 我仲飲左成罐可樂先解到D味精, 呢間野都幾唔掂呀, 價錢又唔係平, 唔係好JUSTIFY咁多LIKE喎.

沒有留言:

張貼留言