2015年10月2日 星期五

VIVO@2015-09-25

今晚約左我既好朋友HAPPY FRIDAY, 我倆都好鐘意SOHO, 今日我朋友揀左呢間, 佢六點到, 見到無乜人, 又好似坐得幾舒服, 咁就不如試下新野啦. 入到去好有酒店FEEL.


餐前麵包, 有薄脆 + 香草麵包, 熱辣辣, 點醋食, 好味!


WAITER 介紹我地叫CESAR SALAD, 賣相唔錯, D菜幾新鮮, 芝士咸度適中, 個沙津醬又夠味, OK喎!

MENU唔太多選擇, 我地都想食海鮮既關係, 叫左個SEAFOOD PASTA, 味道OK, 不過感覺好似落左美極, 所以唔太突出, D海鮮就幾新鮮, 可惜少左D

 鴨肉PIZZA, 嘩, 呢個PIZZA第一啖咬, 都幾得意, 好多鴨肉, 但再食, 超~~~~~多油! 我地食剩左一半.... 其實佢個味都有D怪, 有D腥味, 鴨都係烤好食D

到差不多我地食完8點幾9點度, 先有一枱客入黎, 成晚比我地倆個包場, 感覺都幾好, 不過都唔明點解星期五D生意會咁淡薄, 野食質素又未至於差啫.

沒有留言:

張貼留言