2016年6月11日 星期六

食評| 泰尚 - 令我失望了

今日晏晝同媽媽吃午飯, 去我平時好鍾意嘅泰國餐廳, 還是第一次於這裏食午飯, 滿心歡喜, 見到他們的餐牌, 嘩~! 價錢還很便宜! 主要是飯面. 

今天黃雨, 不是很多人來光顧, 所以我哋有機會坐原店 (因為生意太好, 他們在側邊多開了一間舖). 






餐飲媽媽加了$25 要椰青, 都幾大個, 又多水; 我就選了個白樺樹汁, 酸酸地, 味道不是太濃, 味道有點似紅菜頭


媽媽點了個菠蘿炒飯, 我則點了黃咖喱牛腩

黃咖喱的牛腩果汁依舊是無敵的, 用來佐飯一流! 但是牛腩的質素就有很大的改善空間了! 很鞋口, 都頗失望


媽媽的至愛菠蘿炒飯, 不是用原隻菠蘿上, 有點失望, 不過算了, 最面的腰果很多都腍的, 而這個菠蘿炒飯炒得一點都不乾身, 味道好一般! 為何午市和晚市的質素會相差那麼遠呢? 雖然唔午市唔加一, 但都不是這樣啦, 很是失望囉

沒有留言:

張貼留言