2016年6月4日 星期六

食評| 深井咖喱寶 - 失望的LUNCH

今日老公要做功課, 我就唯有自己食啦, 呢間之前佢帶過我來食嘅印度咖喱, 感覺上比Tulsi平啲, 同埋大份啲. 

呢度呢裝修好傳統印度feel, 坐得舒服架




今日就叫SET LUNCH, 試下MASALA咖喱蝦, 仲加錢叫咗杯芒果LISSI, 比Tulsi大杯同埋都幾好飲


餐湯都係印度菜湯, 夠重口味, 又足料我鍾意! 


MASALA咖喱蝦, 份量比較大, 而且包埋個NAAN BREAD仲要有4塊咁多, 我點食得哂.... 唔, 聞落好香, 不過一食落辣到喊啊!~~~~ 哎呀.... 點算好呢... 仲有, 佢D蝦係超級唔新鮮, 梅DUR DUR架, 今次真係有啲失準喎. 由於個汁太辣既關係, 我唯有帶返屋企再加椰漿去煮了... 費事浪費


都唔平架.... 唉,.... 失望... 仲要今日D SERVICE唔好, 個侍應勁黑面, 咩事呀! 給負評希望有所改善!

沒有留言:

張貼留言