2016年6月5日 星期日

食評| L'hotel 麻麻地的自助餐

今晚老公話想帶我去食自助餐, 呢間呢就係佢平時都好鍾意同屋企人黎食嘅, 勝在夠就腳喎, 呢度入到黎感覺呢比較平易近人, 餐廳唔大雖然不是一般的六升級大酒店, 但是環境雅致






食物嘅種類都頗多, 有冷盤海鮮, 熱盤包括中式, 東南亞, 港式粉面等, 老公還未到, 佢叫我食先等, 我先試咗佢嘅番茄湯, 牛油味重, 鮮番茄味, 不俗! 而右邊的茶葉鮮蝦食不到有茶葉味, 蝦肉不太新鮮, 有點梅

另外就梗係要試我最鍾意嘅長腳蟹啦! 我係拆蟹腳高手黎, 一口氣食了十多隻,一都尚算鮮甜, 而且都KEEP住有出, 藍青口亦都甜美.

由左至右, 左邊是燴牛腩, 沒有牛肉味; 中間是咖喱三文魚頭, 三文魚頭鮮甜, 而且咖喱惹味, 唔錯; 右邊係咖喱雜菜, 用料OK, 都香咖喱味!

上: 豬仔骨, 好乾, 肉質偏硬, 唔得; 中間係雜菌批, 一咬落去味道勁怪, 有點腥亨亨的感覺, 唔好食 :( ; 最底那個雜菜蛋餅就比較好食係, 批邊香脆, 餡料味道甜甜地, 有蛋味

到甜品了, 選擇不多, 而且味道亦都頗失望, 沒有一款我係喜歡食的, 用料不夠新鮮, 久缺誠意

到咗Tea time 嘅時候, 我個人不太喜歡呢一款牌子, 茶味不夠濃, 唔... 整體上食物有很大的改進空間.

用恒生信用卡有折, 折了每人330元左右, 自助餐來講不算貴, 但是300多元我寧願出去食了

沒有留言:

張貼留言