2016年5月1日 星期日

2016-05-01 Royal's Pub

今日晏晝同男友去銅鑼灣行街街, 因為佢要繼續ON DIET既關係, 我地原本想去翠華, 但竟然要等位, 咁就去左對面呢間野食, 男友話食過都唔差, 又有佢可以食既野, 咁我就試下啦, 唉點知...一肚氣!


一入到去見到個BAR, 都幾靚, 同埋都幾多人下, 心想, 應該都唔差呱. 我地被安排坐餐廳最入位置, 好黑.... 感覺有D污糟

呢度勝在夠平, 我地分別叫左午餐, 每個四五十蚊, 我叫左牛扒意粉, 男友就叫左個雞扒帶子飯, 佢碟飯還可以, 而我塊牛就一食落就知道係比梳打粉勁嗱過, 無牛味, D肉質又梅DUR DUR.... :( 諗住幾廿蚊, 算啦, 快食完就走

餐湯我叫左中湯, 係冬瓜瘦肉, 都係味精水黎啦, 但係甜甜地, 都唔差啦, 都諗住多少少, 個扒黎到既時候我就移左過少少, 點知有個疑似店經理既女人走埋黎, 問都唔問下就收左我碗湯, 我當時飲左兩啖度, 收完仲一支箭咁標左入廚房, 佢出返黎我就同佢講, 其實我未飲完碗湯架, 佢竟然同我講, 你咁樣放我以為你飲完 (我就只係如下圖咁放), 我真係火都黎!!!! 

做錯野仲要怪責人! 我就問返佢, 咁應該點樣放, 不如你教下我? 佢就串我話港式餐廳好難講, 我真係嬲到呢, 我話咁你都應該收之前問下我囉! 佢竟然用D好串既語氣同我講"咁對唔住囉!" 真係啤~~~~~~ 我真係好耐都無試過享受過呢D咁既服務態度啦, 係香港, 咁既餐廳都可以生存到架咩!? 野食又唔係認真好食, D侍應 (應該係店經理)又咁既態度, 真係豈有此理!

原本都無諗住寫食評! 呢間餐廳簡直浪費我既金錢同時間! 仲有港式餐廳唔會係咁既SERVICE囉! 唔好做衰港式餐廳啦唔該!






沒有留言:

張貼留言