2016年5月22日 星期日

2016-05-21 Oppa Kitchen - 有點名過其實

又到WEEKEND, 同男友去完華星啪左個早餐仲未夠喉, 於是到附近再覓食, 去到呢間我地成日都經過話想黎幫襯既韓式食店, 見到佢門口又多專訪, 又有人排隊咁, 今日就試下啦~



餐廳好細, 放得四五張枱到, 初頭我地坐係窗旁, 但店員聲稱話一陣有人搭枱, 叫我倆等張二人枱執好後調去二人枱度, 我地都明費事阻人做生意, 香港地方又細又貴, 緊係無問題啦




前菜, 酸蘿蔔, 食落似紅菜頭, 好酸. 椰菜沙津, 小妹最討厭食的菜之一.... 個醬OK, 但真係食唔落啦, 又乾又鞋... 另外再加左個海帶湯+泡菜, 海帶湯一般, 無乜特別, 泡菜則有點失望, 唔夠香, 得個酸同辣, 其實身為一間韓國餐廳D泡菜無可能係咁既質素

我地叫左原味家鄉雞 同 蜜糖醬油雞, 整體佢既雞係夠鮮嫩同JUICY, 同KFC既家鄉雞簡直有天淵之別, 呢度既家鄉雞無醬, 我地另加左個蜜糖芥末同韓式甜辣醬, 我比較LIKE個蜜糖芥末醬, 又甜又有供鼻既感覺, 但又唔算太激.

另外個蜜糖醬油雞則較咸, 尤其食到底部, 所以我建議叫原味家鄉雞再另叫醬仲好.


韓式咖啡, 凍同熱都係呢個SIZE, 好抵, 味道唔錯, 夠香夠滑.

炸雞真係好香口好惹味架, 不過真係好熱氣, 唔可以成日食同食太多, 我食完個咀都腫腫地添呀 ;( 可能期望太高.... 呢到都唔太特別...未必會返轉頭LU. 仲有既就係, 本來我地一入黎坐既窗邊位置到我地走既時侯都無人坐... 係咪欏黎搞呢? 其實佢D雞味道唔差既, 但真係坐得好辛苦, 我未試過飲湯要側起個身先飲到, 同埋個EXPERIENCE唔太好, 應該唔會再黎了, 又唔係無選擇





沒有留言:

張貼留言