2016年5月23日 星期一

2016-05-22 蓮香樓 - 保持水準! 希望KEEP住呢份港人回憶~

今晚老爺CALL食飯, 話去蓮香樓, 家人舉腳贊成, 呢間都有成百年歷史既中菜館, 原來媽媽稱佢未去過, 好啦, 等小妹帶佢去見識下啦~

老爺係常客,  一坐底 (我同男友遲來) 就已經留哂餸, 因為會賣哂架. 呢度今晚都滿, 連老外都識黎喎.

識食就緊係要食八寶鴨啦, 好有家鄉味, 第二度真係食唔到

八寶鴨裡面好足料, 有我最LIKE既蛋黃, 荳蓉, 蓮子等, 當然仲有鴨肉啦, 呢度炆到隻鴨連骨都食得, 真係好味呀, 食落有D似咸肉糭, 呢度菜一定要多人食, 如果唔係都幾膩架

繼八寶鴨要留定之外, 另一個要預留既菜係紅燒石斑翅, 我初頭以為係去飲個D翅, 原來係咁的, 係斑背部位置, 好多肉, 魚夠新鮮, 個底仲有好多油麥菜, 索埋個魚汁, 好惹味呀~

驚唔夠食再加左個蓮藕炆腩仔, 不負眾望, 腩仔肥瘦平均, 用南乳炆得夠香夠腍, 好好味!!!

長輩們嚷著要食, 雞蛋焗魚腸, 坦白講, 小妹不太懂欣賞, 呢砵野用左魚腸, 魚膶加蛋一齊焗, 一聽就知勁腥, 我沽且試一口, 唔得, 要勁落糊椒粉, 我睇佢地咁鐘意食都係因為有佢地"那些年"的味道, Well, I am out~

黎到無理由唔試下呢度既馬拉糕啦, 食落夠香夠鬆軟, 不過真係太飽了, 只叫了一舊6個人分

送的紅豆沙, 唔太甜, 夠多料, 不過我覺得果皮味不夠

埋單先每人$140, 去邊度搵呀???





沒有留言:

張貼留言