2016年5月1日 星期日

2016-04-25 Frites

今日相約左一班姊妹嚟到呢一間我嘅至愛餐廳食晚飯, 之前喺鰂魚涌分店食過, 覺得D野食都幾好味, 呢一間新嘅分店位置比較難搵, 佢位於希雲街嘅街尾, 但入到黎就會覺得冇來錯地方, 呢度夠空間感, 樓底夠高, 坐得非常舒服. 





因為我早嚟到, 所以呢我點左一杯MOCKTAIL, 小妹最喜愛椰子飲料, 飲親都係飲VIRGIN COLADA, 今日都唔例外, 點左杯COCO COLADA,  佢味道有別於一般的VIRGIN COLADA, 呢度加咗小小SOUR CREAM, 令到呢杯飲品呢更加醒胃



跟住呢我地點嘅主菜, 首先包括呢度嘅主打法國藍青口, 用白酒配以洋葱西芹再加香葉去煮, 隻隻都鮮甜肥美又多汁, 佢個包點呢個汁黎食簡直係一流!



跟住叫咗個油浸鴨肶, 呢個鴨肶肉質食落入口即溶, 味道幾甘香, 不過有少許膩. 


再叫左一個炆牛肉, 用左薯仔蘿蔔一齊炆,真係好腍好入味, 個味道有D似紅酒燴牛尾個FEEL咁, 個醬汁再加上香滑嘅薯蓉一齊食都不錯, 不過呢度菜都幾RICH, 份量都唔少架



最後叫咗呢個海鮮扁意粉, 單睇賣相已經一流, 面頭隻虎蝦肉質鮮美, 爽口彈牙, 旁邊嘅藍青口唔使講啦, 個醬汁以白色為主, 落咗唔同嘅香料, 好味! LIKE呀!



不得不讚既係我地食唔哂D野食, 想TAKE AWAY, 佢地會包到咁靚咁PRO, 真係要比多個讚呀!

呢度可能新開啦, 人流唔算多, 呢度食飯飲嘢一流, 會再黎呀! :D

沒有留言:

張貼留言