2016年5月2日 星期一

2016-04 Wolf Den

今日自己食晏, 住美孚既朋友告知呢度有間CAFE幾好食, 就去試下啦~ 入到黎都幾舒服, 餐廳以木色為主調, 成間店都有WOLF DEN個LOGO. 


仲個有蛋糕櫃, 款唔多但都幾睇得下



 我叫左個LUNCH SET, 先黎個蒜蓉包同沙律, 包夠熱, 沙律菜都算新鮮.


MAIN, 西班牙海鮮意粉, 聞落都幾香, 一食落, 嘩勁辣! 我覺得佢應該要係個MENU度注明囉! :( 再講, D海鮮一食就知係雪藏, 咬落去無口感之餘, 食落個醬汁都唔係太特別, 有D似BBQ醬.


 我加左10蚊轉左杯玫瑰奶茶, 呢個都還可以, 玫瑰花味都算濃, 我鐘意佢個拉花

埋單90大元, 美孚黎講, 唔太值呢個價囉, 我心諗我煮得仲好味過佢啦! 我諗都唔會再幫襯了, SORRY, 要比喊!



沒有留言:

張貼留言