2016年5月22日 星期日

2016-05-22 Bistronomique (Part I) - 有景又有美食

今日重遊我倆當初約會的餐廳, 時間真係過得飛快, 霎眼間我已經成為薯蛋頭太太了.... 今次我地又被安排了坐樓上雅座, 呢度個景真係一流架, 無敵大海景, 只可以投訴個窗點解唔係落地大玻璃呢?



洋薊海蝦沙律, 海蝦煎得夠香, 落既SEASONING能全完帶出蝦的鮮味, 洋薊係一種地中海的花的莖部, 食落有點似筍, 店員話傳說中有催情的作用, WELL, 我諗我地唔需要了 :D


香煎鵝肝, 好耐無食, 雖然話好唔健康... 但真係好鐘意食, 久唔久比自己放肆一次, 呢度既鵝肝夠哂厚肉, 煎到外脆內軟, 熟度剛剛好, 一流! 配以鮮菠蘿食, 有助減低油膩感, 伴碟仲有松露, 爽口略帶酸, 加上生果, 夠哂醒胃!

士多啤梨沙冰, 賣相得, 雖然唔係鮮士多啤梨打, 但入落都幾清新, 仲有D士多啤梨籽, 不過如果無咁甜會更好


Onglet 牛橫隔膜, 香牛味, 肉質夠腍, 可以再JUICY D會更好, 我好鐘意佢紅色的PEPPER粒, 食落唔辣, 仲有麻麻地既味道~ 

甜品梨撻, 我地第一次黎既時侯用黎慶祝男友生日, 好好味, 梨肉清甜, 撻邊仲有男友至愛既椰絲, 夠脆有口感! 唔使講, 實會再黎啦~


沒有留言:

張貼留言