2016年5月24日 星期二

2016-05-23 Ocio - 還是專注甜品吧

今晚約了友人到旺角食飯, 嘩, 真係N年無黎旺角搵食, 我記得對上個次同FRIEND黎食都可能係岩岩出黎做野或仲讀緊書既時候, 往事永遠令人回味

今晚呢間OCIO, 我係比佢既櫻花甜品系列吸引而來既, 一黎到既時侯, 成間店濟滿人, 等左一陣位先入得, 呢度唔大, 坐得未算唔舒服.


店的裝俢及餐具一絲不笱, 我好期待佢既食物

我叫左個蘑菇湯, 個樣好吸引, 但飲落有D淡, 雖然睇落好足料, 但飲落蘑菇味唔重, 而則邊個包凍既, 食落唔太新鮮

櫻花梳打特飲, 呢個有睇頭, 而且都幾好飲, 有兩大朵櫻花, 嗒落都好清香, 我鐘意
  


叫左個龍蝦, 因為見到人地叫個樣好得咁, 我黎到先食蝦上面個芝士TOPPING, 好濃厚既芝士味, 一食到隻蝦, WELL, 都幾鞋口同乾身... 唔太好食喎...有D失望, D薯條就夠鮮夠惹味

我另外叫左個櫻花奶凍, 個樣實在太靚啦, 不過一筆落去....上面個層係大菜糕, 有D硬, 無味, 再筆, 係完全同下面既奶凍分離左, 個奶凍個味好淡, 食唔到櫻花味.... 失望

跟餐點左綠茶雪糕, 呢個就反而有驚喜喎, 佢個綠茶超香濃, 加左烤過脆卜卜既杏仁, 好正呀! 仲有鮮果係下面添! 呢個好食!

我覺得呢度似乎整烘焗甜品會好味D, 我見到佢個MENU超多野食, 驚嘆佢個廚房可以做到咁多, 不過, 食物質素先係最重要, 我個人會重質不重量啦~

沒有留言:

張貼留言