2015年12月17日 星期四

2015-12-01 Princess Cafe

相信很多女仕都夢想成為公主, 我都唔例外啦, 入到黎呢間公主CAFE嘅時候, 感覺真係非常之夢幻, 呢度以白色為主色題, 用花, 木馬, 公主為主題, 入到黎真係好似置身係夢幻城堡咁呀!
呢度無論一枱一凳甚至乎小擺設都非常之認真, 我好欣賞呢度個裝修呀, 所以都不禁影左好多相, 不過乜都係假, 食物質素先係最緊要既!











我同友人今日就試下呢度既LUNCH SET 先. 先來個餐包, 其實餐包呢樣野呢看似簡單, 查實係好睇到嗰間餐廳既質素嘅, 呢度嘅餐包夠軟身, 而且牛油亦都係精心打造過, 加入左酸酸地嘅蕃茄味, 好味! 再奉上橄欖油同埋醋任君選擇.


頭盤分別有黃菜頭紅菜頭西瓜羊奶芝士沙律, 呢個單睇外表已經非常吸引, 顏色鮮艷, 而且用了新鮮紅黃菜頭, 黃彩頭比較少食到, 佢個味會比紅菜頭清甜D, 加埋西瓜更能帶出呢個沙律嘅清新味道.


椰菜花黑松露忌廉湯, 呢個湯既買相都好吸引, 用左一個非常之優雅既杯承載著, 杯面仲配有一塊薄脆, 上面有西瓜沙律同埋椰菜花, 好好食, 但係呢個湯就略嫌CREAMY, 蓋過了黑松露個味 .


主菜叫咗牛RUMP肉, 係大脾以上個位, 肉質較靭, 我都係鐘意食RIB EYE多D. 不得不提則邊D磨菇醬, 好香菇味, 同個牛肉好夾


另外一個MAIN 盲鰽有驚喜喎! 魚肉很新鮮, 相對之下會做得出色過個牛.


另外我哋加左一個清酒煮蜆, 嘩! 呢個好得! 每一隻蜆都非常新鮮飽滿多汁! 呢個真係可以encore呀!


最後甜品時間, 我知道呢個PRINCESS 既品牌其實係甜品起家嘅, 所以好有期望, 而且之前係OPENRICE睇到嘅食評關於甜品既賣相都好得! 我地分別叫哂兩款甜品.

第一個叫薔薇甜心, 玫瑰花其實係小妹最愛嘅花, 見到我個ICON就知啦! 呢個賣相真係不得了, 見到都真係唔捨得食. 食落呢亦都非常之好味, 唔係就得個樣添! 朵玫瑰花係BLUEBERRY SORBET, 食落好FRESH, 托底係LYCHEE SORBET, 亦都好醒胃!



跟住另外一個甜品係草莓仙子, 一見到呢隻鞋就令我諗起灰姑娘啦, 真係好童話FEEL啊! 佢係用STRAWBERRY YOGURT 整成嘅, 食落酸美美, 感覺又HEALTHY 好好味呀! 真係食多幾個都仲得啊!

玫瑰花茶亦都係我既至愛, 呢個個賣相亦都貫徹PRINCESS既THEME, 個TEA放左好足料既玫瑰花, 好夠味啊! 下次可以同男友嚟試下呀!

沒有留言:

張貼留言