2015年12月23日 星期三

2015-12-22 Amico 1890

今晚冬至, 約左我其中一位師傅食晚飯, 我地各自都已經做左冬, 我同呢位師傅見得唔密, 咁難得出黎食飯就梗係要帶佢食D好野啦, 呢間AMICO 1890 係OPENRICE都好HIT, 就楝呢度. 初頭見佢個名以為係跑馬地個間AMIGO, 不過佢地係完全兩個STYLE.

入到黎感覺好STYLISH, 門口有BAR枱, 配以時尚的桌椅, 坦白講張椅都幾細, 靚就靚不過唔可以坐得太耐. 呢度左除左地下仲有二樓.




今日餐廳RECOMMEND 我地叫呢個聖誕MENU, 都幾好丫, 唔使諗!


我叫左杯AMICO特飲, 我師傅就叫左杯"求其", 兩杯飲品都有BERRIES, 酸酸甜甜, 味道OK


餐湯係忌廉磨菇湯, 好多磨菇, 好RICH, 個湯又夠滑, 口感一流!


CAESAR SALAD, 菜OK新鮮, 不過如果D雞肉GRILL過再放落去做SALAD味道會更好, 另外D面包就唔夠脆


呢個豬肋骨好得, 肉質鮮味, 熟度岩岩好, 夠JUICY! 想講佢D薯角都做得出色, 條條新鮮肥美!



我地揀左龍蝦, 呢個又有驚喜喎, 估唔到呢度連龍蝦都煮得出色! 本身龍蝦夠新鮮, 又夠多膏, 再加埋芝士焗, 簡真係完美配搭!


最後甜品係BROWNIE+ICE-CREAM, 我覺得甜度適中, BROWNIE暖笠笠, 再加呍喱拿雪糕, PERFECT! 我鐘意呢度! 值得推介!

沒有留言:

張貼留言