2015年12月16日 星期三

2015-11-16 Passion Cafe


今天再度造訪 Passion by Gerard Dubois, 上次喺葵芳分店一試之後實在令小妹太難忘了! 不論鹹點或甜點都做得非常出色. 今次走經朗豪坊, 發現呢度都開左間分店, 我就緊係把握機會一試再試!

呢度地方闊落啲, 而且比較開揚, 今日都幾多人, 我地坐咗喺電梯旁嘅位置, 不過亦都坐得舒服, 唔會有好多人來人往嘅感覺. 呢度食物既款式比較多, 除咗有西餅同PASTRY, 仲有PASTA同埋雪糕, 今日我輕食正餐, 為求要一口氣試多D西餅!


SIGNATURE 既西餅櫃, 引死人啦!~


呢度仲有雪糕, 好COLORFUL呀, 隻隻都想試!


咁點都要打打底食少少野先, 呢度既PASTA選擇唔多, 我叫左個PORTOBELLO PESTO LINGUINE同朋友兩份SHARE, 呢個無肉, 我係食肉獸, 覺得有D齋, 亦都偏油, 味道頗清.


EARL GREY AND PEAR, 我好鐘意EARL GREY個種茶香味, 用黎做CAKE超正, 亦能同PEAR好夾!

PISTACHE ET CERISE, 開心果味濃, 裡面仲用BERRY餡料, 好FRESH! 食極都唔膩!

JASMINE & CASSIS, 清雅的外形包住裡面層層既BERRY MOUSSE, 好FRESH 好滑呀!

檸檬批, 清新檸檬餡料, 再加上鬆脆餅底, 好味! 個TOPPING仲用左D檸檬絲砌左D花, 含蓄得黎又帶點花巧, I LIKE IT!

其實小妹對開心果既甜品情有獨鍾, 開心果味既雪糕更加唔係度度都有, 咁就緊係要試下呢度架啦! 好滑, 開心果味都幾RICH, 個WAFFLE 皮係新鮮整, 好得! 又香又脆, 真係又睇得又食得呀!

原來都不知不覺開左好幾間分店, SO FAR佢不同分店既質素都KEEP到, 我當然會繼續支持啦!

沒有留言:

張貼留言