2015年12月29日 星期二

2015-12-17 Pizza Piazza

今天媽媽黎搵我食LUNCH, 又帶佢去附近試下新野啦, 呢間近近地, 見平時都好多外國人去幫襯, 就去呢度啦. 

入到黎地方唔大, 不過裝修別緻, 好COZY, 我地被安排坐左係收銀機旁, 都幾舒服.

其間都不斷有好多外國人入黎







佢呢度有不同ORGANIC TEA選擇, WAITER介紹完之後我就試下隻非州茶, 佢話可以減肥. 媽媽選了較穩陣既甘菊茶


D茶個PRESENTATION幾靚, 我一入落去非洲茶, 其實不是太接受到, 有D藥味, 甘菊茶較為正常.

餐湯係西蘭花忌廉湯, 味道幾濃, 不過有D偏咸



我就叫左個ROCKET CHERRY SALAD, 菜同車厘茄都算幾新鮮, 賣相不俗.


香草雞翼, 熟度岩岩好, 肉質鬆化, 香草味濃, 並滲至雞肉內, 好好味!

火箭菜水瓜柳三文魚扁意粉, 我覺得火箭菜放得太多, 可能之前沙津都已經食左好多了, 呢個味道OK, 不算太突出.

白酒鮮蜆意粉, 賣相得, 個味道幾清, 不太食到酒味, 反而食到蜆肉既鮮味, 蜆肉都幾多, 夠多汁, 如果再大隻D就好了!

加左個焦糖布丁, 呢個好味, 唔太甜, 面個焦脆卜卜, 成個布丁唔係凍冰冰而係暖笠笠, 感覺係新鮮即整, 好味!

不過長沙灣地段, 呢個價錢好似有D貴咁囉!


沒有留言:

張貼留言