2015年12月29日 星期二

2015-11-02 四姐川菜


今晚同媽媽撐枱腳,佢就最鍾意食中餐,而川菜亦是我的FAVORITE, 就帶佢黎呢度試下。入到黎地方不大,不過好有地道既感覺。




店員比左呢個MENU我地, 好STANDARDIZED喎, 不過都好似幾多選擇。


招牌四川涼麵, 我地走左辣, 葱花同咸菜用來伴麵都幾夾, 而我個人比較偏愛吃較有口勁的麵,不過呢個麵略嫌偏硬.

我鍾意佢個醬料,自家製,店員話係師傅用了不同香料製作,食落香䓤油味,有帶點蝦米嘅咸香味,唔錯.

蒜茸美芹,新鮮爽脆, 呢道菜保持水準.



糖醋里脊,即係咕嚕肉, 我的至愛!不過呢度用了較嫩口的背脊肉, 肉質鬆化, 脆粉夠薄, 能做出呢度菜的精粹! I LIKE IT!


川式椒鹽蝦, 呢個好得! 呢度菜要煮都要D技巧, 肉質本身要夠鮮, 呢度菜熟度剛好, 啲蝦殼夠薄夠脆係可以食得的, 不過唯一要投訴既就係呢度餸有啲熱氣, 唔可以食太多

我倆都不太吃辣, 但又想食川菜, 叫左個重慶水煮魚走辣, 轉左用蕃茄湯,  魚用左桂魚, 肉質較滑, 蕃茄味道濃郁, 呢道菜個SIZE夠哂大, 兩個人真係食唔哂, 我覺得如果用水煮應該會更加惹味.

清炒油麥菜, 夠清甜爽脆, 保持水準啦, 唔知係咪川菜既關係, 係有D偏油喎.

呢度都算唔錯啦, 坐得舒服, 一D都唔噪又唔同人迫, 仲幾有HOME FEEL, 不過每位$300有D貴... 不禁又概嘆百物騰貴!

沒有留言:

張貼留言