2015年12月29日 星期二

2015-12-15 Passione Italian Restaurant

今晚約咗舊同事食飯, 見到呢幢大廈開咗好多新餐廳, 之前試過樓上既西餐大排檔, 覺得好好食, 今日就試吓另一間西餐啦!

入到呢好SPACIOUS, 而且格調高雅, 我哋比安排坐係沙發卡位位置. 



先來個餐包, 呢度個餐包好有HEART, 仲有唔同款式, 包括薄脆, 法包同軟包, 再配上黑橄欖醬同埋橄欖油食, 都幾好味, 不過我還是最愛牛油!



跟住我哋叫咗個海鮮湯, 有好多海鮮配料, 包括魚, MUSSEL, 蜆, 蝦同蟹, 每樣都幾鮮味, 再加埋餐包都幾Rich 架. 不得不讚佢既蜆大隻又夠多汁, 幾唔錯, 不過我嫌佢個湯唔夠鮮味, 有少少似PREMADE既BISQUE咁



另外我哋叫咗一個蟹肉意粉, 蟹肉份量足, 意粉硬度適中, 個SAUCE 能帶出蟹肉既鮮味, 呢度菜幾好, 相對個海鮮湯個味道, 呢個PASTA比較突出.


炭燒豬肩肉, 呢個菜當晚有D失準, 肉質有D靭, 不過個味道調得唔錯, 用左PEPPER + SALT.

最後黎杯雪糕, 有驚喜喎, 單睇賣相已經好吸引, 我叫左RASPBERRY , 而同事就叫左PEACH, 食完一餐咁RICH既晚餐, 黎個醒胃既雪糕真係賞心樂事!






沒有留言:

張貼留言