2015年12月23日 星期三

2015-12-16 螢壽司

今日又帶媽媽食好野, 成日食中菜, 今晚就試下日本野啦! 入到餐廳感覺唔錯, 面積雖不算很大, 但坐得舒服.



仲有壽司BAR枱, 感覺好AUTHENTIC!


媽媽不好生野, 咁就叫多D熟野就下佢啦, 個鰻魚好味, 肉質鬆化, 另外都不得不讚佢地刺身壽司, 特別係個TORO, 真係好油好甘! 正呀!



個小食拼盤亦都好有心思, 我最LIKE個雞泡魚干, 熱辣辣, 好味! 仲有個三文魚較, 我起初以為係墨魚之類既東西, 原來係魚較位, 可以做到咁煙靭, 再加上用左醋做調味, 真係好味又開胃呀!


再叫左四隻焗蠔, 分別有不同味道, 由左至右, 蒜蓉, 黑松露, 海膽及芝士, 媽媽最愛芝士, 我就比較重口味D, 黑松露我至LIKE, 不過個海膽就略嫌迅色左D, 不夠鮮.


什錦天婦羅, 一黎到己經覺得呢道菜好有藝術感, 有把扇托底, 原來係面條黎, 好香脆, 另外仲有我至愛既蝦同蕃薯, 好足料, 脆粉夠薄! 呢個有質素!


極上海鮮鍋, 諗住一人份, 唔太多者, 不過原來都唔野少, 有花竹蝦, 雪場蟹, 帶子仲有蜆同什菜, 食材好新鮮, D蜆仲對識住我伸脷架!



黎個CLOSE UP, 仲有蠔添! 都好大隻同鮮味呀!


沸騰中的海鮮鍋.... 好好味! 冬天食一流! 食完成身暖哂!


呢個茶壺用黎放湯的, 呢度連餐具都一絲不苟.


呢度真係得, 會再黎架!



沒有留言:

張貼留言