2016年1月31日 星期日

2015-12-11上海佬

今日同男友帶咗男友爹哋媽咪一齊去我地約會嘅地方食下上海菜, 好記得呢度嘅蜜汁火方係我試過咁多間上海菜館最好味嘅! 簡直一試難忘呀~ 

首先我哋嚟咗個燻蛋, 燻蛋上面有墨魚子, 唔單止賣相吸引, 煙燻過既味道再加上半液態狀既蛋汁, 唔錯!



另外我倆嘅至愛啦, 蜜汁火方, 依然keep到水準, 超好味! 我地至愛既就係佢個蜜汁加左桂花, 而且個脆片係用腐竹做, 火方本身的咸香味已經好正, 再加埋以上配料夾埋個包一齊食, 我覺得佢好味過世界上所有三文治呀!



另外叫咗個脆皮椰子雞, 首先雞肉鮮嫩, 而且外皮香脆, 仲用咗椰子油去煮, 非常之入味, 上邊仲嬸咗啲椰絲, 估唔到雞可以咁食法, 呢個菜都唔係度都食到架, 好味!




另外在叫左蜜椒牛肋肉, 呢個呢肉質鬆化, 不過相比其他菜式就冇乜特別啦, 其實佢都整得幾惹味架



奶油津白, 保持呢度菜既一貫水準!



上海佬炒飯炒飯, 每粒飯粒都炒得金黃, 而且加入左蟹子帶子同其他什菜一齊去炒, 炒得夠乾身, 好味!



最後叫咗個黃金高力流沙, 其實小妹一向不太好紅豆嘅, 呢個上海嘅傳統甜品改變以往用紅豆做餡料, 轉用我嘅至愛流沙, 簡直一流呀! I LIKE IT!

沒有留言:

張貼留言