2016年1月9日 星期六

2016-01-06新斗記


今晚同男朋友仲有佢爹哋媽咪一齊食晚飯, 佢哋啱啱去完日本返嚟, 就約佢哋食中餐啦! 我都好耐都無幫襯過新斗記, 記得佢嘅燒鵝好好食, 令人回味三尺


餐廳地方寬敞, 坐得舒服. 男朋友塞車要遲到, 咁我地就先行叫咗D我哋鍾意食嘅嘢啦, 包括燒鵝例牌, 我同AUNTIE最鍾意食嘅生炒糯米飯, 仲有上湯浸豆苗.

佢嘅燒鵝皮薄, 而且味道調得好惹味, 熟度啱啱好, 鵝肉鮮味, keep到水準!


另外生炒糯米飯亦都做得非常出色, 佢用咗臘腸潤腸同埋有少少蝦米落去炒, 每一粒飯粒都爽口無痴牙, 佢加左飯落入去炒, 所以食落有口感, 加埋臘味一齊炒味道甘香.




上湯浸豆苗, 呢度菜最緊要係D菜要夠新鮮, 水準做到, 不過如果少啲油會更加好.



男友因為要ON DIET嘅關係, 所以我哋要叫左個滑蛋蝦仁同埋帶子蒸豆腐, 滑蛋蝦仁炒得好香好滑, D蝦雖然係冰鮮但係亦都非常大隻爽口, 要俾個like啊! 



帶子蒸豆腐, 賣相唔錯, 有水準, 帶子鮮味, 不過呢啲豆腐就比較普通一啲.

最後埋單每人二百幾, 我地叫得唔算多野, 覺得有D貴


沒有留言:

張貼留言