2016年1月5日 星期二

2016-01-04 嚥宮點心雞煲專門店

今日媽媽黎搵我食晏, 就去附近嘅厚和街食泰菜, 但間野排到嘔, 於是乎呢就去附近睇吓有冇邊間有位啦, 依, 呢間未試過喎, 就試吓啦. 

我哋被安排坐係收銀機隔離, 我坐張凳係一張摺凳, 坐得唔係太舒服, 諗住快食, 是但啦


首先叫咗個煲仔飯, 好似呢間餐廳力推, 就試吓啦, 點知, 伏了! 臘腸超腍, 仲腍過用滾水白烚過嘅香腸咁, 啲雞咬落去係梅DUR DUR嘅, 一啲都唔新鮮, 另外啲飯係削達達嘅, 呢個煲仔飯好唔掂! 我會比零分!


另外我哋仲叫咗其他點心, 首先嚟咗個藥膳鳳爪, 食落都幾好味, 鳳爪炆得好腍 (呢個腍係正常呀) , 而且佢哋藥膳湯都幾足料, 重藥味, 唔錯!


牛肉球, 望落新鮮, 食落亦都鬆化, 呢個有驚喜喎!


跟住再嚟一個蝦餃王, 蝦餃亦都係我好鍾意食中餐用來做CONTROL EXPERIMENT 既點心, 呢個蝦餃SIZE適中, 望落光鮮, 味道保持水準.

跟住叫咗一個蜂巢糕, 好似唔係度度有得食喎, 個樣睇起上黎呢好似年糕, 咬落去有啲蜂蜜又有少少黑糖味, 唔太甜, 不過食落呢有啲立口, 我就覺得呢個一般啫. 



整體而言, 除咗嗰個煲仔飯之外, 其他點心都OK,  而呢度嘅店員嘅服務態度都幾好, 我同佢回饋返個煲仔飯個質素, 佢亦都會話跟進一下 , 我覺得可以比多一次機會,



沒有留言:

張貼留言