2016年1月9日 星期六

2016-01-07前家樂

今晚18度, 話凍唔凍, 話熱唔熱啦, 就約阿媽今晚食下雞煲打邊爐烚下烚下先! 呢間前家樂係我朋友介紹嘅, 其實之前聽過個名我覺得有啲快餐店Feel, 所以呢冇乜特別話好想黎食, 不過見到咁多好評就試吓啦, 佢係奧運站行行人天橋既大角咀出口隔離, 都算方便, 火鍋店面積都唔算細, 不過呢都坐得幾迫下架, 我估呢間鋪頭生意都應該唔錯喎. 

入到黎唔知食乜好, 有個後生仔就介紹咗我地食雞煲, 好啦, 就食呢個, 我都幾鐘意雞煲, 初初唔知呢個後生仔原來佢係老闆, 以為佢係侍應, 我問同佢係咪叫家樂佢話唔係, 原來前家樂係有意思嘅, 佢係想一路向前而且希望呢間火鍋店比到一家人快樂的感覺, 聽完之後令我對呢間火鍋店既感覺唔同左. 


晚上都幾FULL, 要預先訂枱.

先叫野飲先, 有少少失望, 因為係支裝而唔係自己煲嘅.

另外叫咗啲火鍋配料, 個賣相都唔錯喎, 望落好似幾新鮮


先食雞煲, 我哋要左小辣, 但係其實都幾辣喎, 不過D雞真係好鮮嫩, 加上唔同嘅花椒八角等調味, 好麻, 我好鍾意呀! 但係媽媽就覺得好辣啦, 店員呢亦都好細心, 扐左一碗清湯俾我媽媽去沖洗一下辣味.



食完雞煲就加清湯落去打邊爐啦, 我發覺呢度啲丸做得好出色, 每一款丸都好好味呀! 包括有白色正方形嘅芝心丸同埋芝士竹輪嘅芝士真係好好味啊! 又香又流! 正呀! 

另外牛丸墨魚丸亦都非常之鮮味, 同埋佢個魚蛋亦超級鬆化彈牙, 真係好好食喎! 而黑豚肉亦都嫩滑, 不過呢, 佢嘅手切肥牛我就幾失望啦, 食落有騷味, D蜆亦都唔係咁新鮮, 希望店主可以留意一下, 我覺得呢度係一間有HEART既火鍋店, 老闆員工招呼落力, 我覺得可以比多一次機會. 

沒有留言:

張貼留言