2016年1月9日 星期六

2016-01-08 抹茶館 Maccha House


今日行開呢頭就約咗舊同事食飯, 其實都德福都冇乜選擇,  大部份都係連鎖店, 我因為早到就我揀食乜啦, 行行下見到有一間抺茶館, 依? 好似係大阪見過喎, 對於我呢個綠茶控來講, 無理由唔入去試吓架!

因為未到食晏時間, 無乜人, 入到去光線充足, 坐得舒服



舊同事未到, 我有D口渴, 就叫咗一杯白玉雪糕奶抺茶, 呢度既抺茶好香濃, 而我好鍾意食白玉架, 貪佢夠咬口, 加埋抺茶雪糕, KEEP到日本既水準喎.  




舊同事嚟到, 我哋分別叫咗鰻魚滑蛋飯及香蒜燒牛肉飯. 個鰻魚滑蛋飯呢, 味道唔錯, 不過鰻魚就略嫌佢唔夠厚身, 個飯既醬汁都幾鮮甜啊.


香蒜燒牛肉, 相對來講個份量就較細, 而且味道有啲鹹, 肉質不夠鬆化, 呢個就一般啦.


另外除餐附送一個餐湯, 湯就擺到明係味精水, 得個鹹字, 飲咗兩啖有冇飲啦.


最後我哋梗係要叫佢已到嘅綠茶甜品啦, 好似係主打黎, 我哋叫咗個栗子忌廉銅鑼燒, 幾失望囉, 因為個銅鑼燒餅係凍嘅, 而佢上面嘅餡料只有雪糕係最好味, 但有感呢個甜品唔係即整, 所以扣分!



沒有留言:

張貼留言