2016年2月12日 星期五

2016-02-12 九龍塘會

今日托舊同事的鴻福, 帶我們一眾到九龍塘會吃開年飯, 這區其實如果無車都幾唔方便, 今日初到訪, 在會所裡遊了一圈, 雖則有點舊但管理都蠻不錯. 



 舊同事說呢度既中菜較西菜出色. 入到中菜廳店內, 裝橫實而不華, 坐得舒服, 格局與出面的酒樓無異, 不過環境較靜, 我諗最噪既應該係我地了...


我與舊同事先到, 很肚餓, 先叫左個蜜燒七味雞軟骨, 炸得好香好脆又有咬勁, 口感唔錯, 不過蜜味不太出, 反而只食到美極味..

叉燒例牌, 好腍蜜味重, 好正, 我地叫左兩碟, 我覺得佢好味過西苑既大哥叉燒!

豬膶杞子浸菠菜, 豬膶略嫌太硬, 不夠爽口, 但算鮮味, 菠菜夠新鮮, 呢道菜OK

金沙疍白炒帶子, 呢個菜用黎撈飯一流! 蛋白炒得滑身, 帶子又夠足料, 西蘭花夠新鮮爽脆, 成個餸被我LAM清, 只嘆金沙唔夠多.

豉汁蒸黃立倉, 兩條都係係我地身後既大魚缸新鮮撈上黎, 用欖角加豉汁清蒸, 魚肉鮮嫩, 勁鮮味呀~!

海皇蒸乳酪, 我見到佢個名咁得意就叫啦, 點知只係什錦海鮮蒸蛋白, 無乜特別, 有D失望.

梅菜扣肉煲, 夠惹味, 梅菜爽甜, 唯一要投訴既係扣肉太少了!

因為有朋友就黎生日, 順道慶祝埋, 呢度既壽飽細細粒, 岩哂我, 個飽又夠鬆軟, 不過佢裡面點解無鹹蛋黃既?


每人埋單先$165, 出面真係無可能.... 係度再次多謝我的舊同事啦~ 

沒有留言:

張貼留言