2016年2月16日 星期二

2016-02-15 賀喜

今日阿媽又黎搵我食LUNCH, 得悉呢附近開左間日本野, 就去試下啦. 佢個位置係荔枝角公園對面, 去既時間都要搵搵架....

入到去, 地方算寬敞, 我地被排坐落地玻璃旁, 後面就係吧枱, 坐得舒服. 


SET MENU 選擇唔算多, 不過都揀到我想食既野, 而且價錢商宜

媽媽叫左個秘製滑蛋牛肉定食, 隨餐附送芒果蟹籽沙津, 賣相新鮮, 味道都調得好, 芒果夠JUICY鮮甜, 好味!

秘製滑蛋牛肉定食: 賣相唔錯呀, 呢個飯做到一貫水準, 牛肉亦都新鮮, 加埋佢個日式豉油+蛋汁, 味道幾好. 另外隨餐附送一個日式燉蛋, 夠哂滑, 溫度夠, 個飯食都最後先食呢個都仲好熱, 唔錯.

我就叫左個安格斯牛肉鍋定食, 份量足, 而且牛肉都算鮮味, 不過我就覺得偏鹹, 都係媽媽0個個好食D.


 埋單每人$70, 無收加一, REASONABLE啦.


沒有留言:

張貼留言