2016年2月17日 星期三

2016-02-16 櫻花中日放題

今晚男友有約, 我就同阿媽橕枱腳啦. 今日試下呢間日式任食放題, 餐廳位於兆萬中心, 個位有D得意, 係賣衫既舖頭後面, 不過入到去原來餐廳都幾大, 坐得唔算迫. 

佢既WINDOW SEAT都幾舒服架

我同媽媽被安排座梳化位, 還算鬆動

點菜紙有A-J 咁多...

先叫左個蟹籽沙津, 用料算新鮮, 味道OK.

野菌什菜, 呢個有驚喜, 佢用左牛油去炒, 粟米同菜都好鮮甜, 唔錯!

由左至右: 火灸蟹棒壽司, 不是一般的蟹柳, 夠JUICY, 有蟹味; 火灸海鰻壽司, 鰻魚有少許乾, 唔夠大塊, 但兩款都唔覺比火灸過....; 北寄貝沙津軍艦, 呢個得, WASABI 跟沙津醬的味道調得岩岩好, 不會是但一邊太槍, 北寄貝亦都夠鮮味

豉汁炒蜆, 好似....無乜肉咁....不過個味炒得幾好, 唔太辣, 我同媽媽都食到

焗蠔/青口, SIZE有D細, 味道OK, 無雪味, 不過黎到唔係好夠熱

芝士白汁澆帆立貝, 呢個賣相得, 幾大隻, 熟度岩岩好, 食落味道都OK!

燒牛舌, 熟度剛剛好, 不過無乜牛味, WELL.... 條牛脷好似咁細條咁既? 唔似正常SIZE..

金菇牛肉卷, 個醬汁唔錯, 牛肉煎得幾香幾腍, 其實本身金菇+牛肉呢個配搭經已無得輸!

紫心香芋丸, 呢個好得! 真係唔係度度有, 我冒住喉嚨痛既危險食左3粒

咬開裡面 (唔好意思, 咬得有D核突), 香芋蓉流哂出黎, 好正!

牛乳海鮮鍋, 個湯味道夠清甜, 不過唔係好覺佢有牛乳, 用料OK, 唔太大驚喜

燒有機菠蘿, 坦白講, 真係唔識分佢有機定無機, 只係識份佢甜OR NOT... 不過呢兩個唔太甜, 仲有D酸

雞軟骨餃子, 保持水準

話明叫中日放題, 呢度都有唔少既中式菜式提供, 士多啤梨骨, 但一粒士多啤梨都搵唔到, 其實即係生炒骨 (WELL, 都係我的FAVORITE), 味道都可以, 呢度既菠蘿就夠哂甜啦!

再ENCORE左個蕃薯丸, 另加芝士年糕, 呢個真係好好味, 外脆內軟, 裡面的芝士簡直熔化了我, 另外的香蕉膏, 味道較甜, 想講我係無叫到架. 不過呢類型既放題, 走單既情況經常發生, 呢度有唔算好嚴重, 而伙記既態度都幾好, 又夠勤快, 比個LIKE!

我同媽媽在黃金時段去, 每位$189 +10%, 呢類型既日式放題都算唔係貴, 但又唔算平咁囉...

沒有留言:

張貼留言