2016年2月14日 星期日

2016-02-14 The Lobby

今日係情人節, 又係男友生日, 我緊係一早有安排啦~ 之前食DINNER覺得半島既THE LOBBY幾好食, 就去呢度啦~ 呢度要晨早訂位, 我早就要兩星期前FULL PAID, 心諗: 係咪咁多人黎呀?



我地被安排坐WINDOW SEAT, 無SEA VIEW, 不過個街景都唔錯架, LOBBY又樓底夠高, 坐得非常舒服!


鵝肝聶士菌批配無花果醬, 呢度菜手工精巧, 中間鵝肝被兩層磨菇(味道似午餐肉, 很香) 夾住, 再配以甜香的無花果醬將味道帶出, 用黎塗上鬆軟的多士上, 好得! 旁邊仲有酸蘿蔔清清口腔, 提升整道菜的醒胃度, 非常細心.

椰菜花松茸忌廉湯, 小妹不太好椰菜花, 幸好忌廉味夠濃, 蓋過了椰菜花的味道, 不過又顯得松茸味不太突出, 整個湯很滑, 有FOAM感, OK! 可惜個餐包要扣分, 唔夠熱...我地要叫佢加熱.

海鮮大燴, 賣相得, 唔好睇佢每樣得一兩舊, 食落都幾飽, 所有海鮮都好鮮, 係個斑有少少鞋, 呢度菜既龍蝦醬好鮮味, 讚!

法式油封鴨腿, 個SIZE有D的骰, 對男友來說不太夠, 鴨腿入口即溶, 香料亦都特別調制, 南瓜蓉好香滑,  好得!

隨餐附送兩杯香檳, 其實我同男友對酒都不太好兼不太有研究, 易入口就OK

我欣賞呢度既PRO SERVICE! 個香檳飲落都幾好味

全晚既高潮, 蜜糖芭菲燴梨, 賣相非常得! 手工又夠精緻! 芭菲夠香滑, 配以旁邊個蝴蠂形的鮮BERRY醬, 感覺好FRESH~! 燴梨以紅酒烹煮過, 令整個甜品生色不少. 仲有我既至愛, 兩個立體心心係BERRY做既脆片, 超好味, 好FRESH, 好脆! PERFECT!

美點雙輝, 保持水準, 不過未算特出

餐飲我叫左ROSE TEA, SETTING好傳統英式FEEL, 個茶又夠足料, 好香濃, 唔怪得D人成日話要黎半島HIGH TEA.

呢個真係UNEXPECTED, 隨餐附送了一支半島玫瑰, 為呢頓晚餐作了一個完美的點綴, 今晚我同男友真係好開心! 男友對小妹今日的行程安排亦都好滿意 (沾沾中.... :p)

沒有留言:

張貼留言