2016年4月24日 星期日

2016-04-23 Cest la B

今個WEEKEND同男朋友喺金鐘太古廣場買咗飛睇戲, 之前不如食個lunch先啦, 我就帶佢去咗呢間我幾鍾意食嘅餐廳, 我個人出名專一, 一如以往叫返江南盒, 佢個牛真係好正架! 肉質鮮味, 而且個醬汁甜度咸到剛剛好, 佢個咖喱餃子再加梅子醬已經唔使講, 真係無敵! 飯加左雜菜炒得香, 沙律菜如再多D醬會更好, 餐飲我就叫左熱檸蜜, 貪佢夠大杯, 佢呢度既蜜糖係用左ITALY既, 希望繼續保持水準啦! 



而男朋友就揀選左SPICY BOX, 不過呢佢就將呢度個咖喱同佢平時食開嘅翠華比較, 咁梗係無得比啦, 翠華咖喱咁出名, 我都覺得係無乜特別.... 我希望呢度都注意下, 其他BOX都要做好D啦...


最後呢我都係要試吓佢CAKE, 如果唔係梗係爭D野, 今次試下LEMON MOUSSE, 淡淡清香檸檬味, 加上面的那片檸檬帶黎好FRESH既感覺, 仲食得添架, 甜甜地, 唔酸架! 呢個WEEKEND真係好開心, 食好野, 睇好戲~  生活, 就係咁簡單已經好滿足~



沒有留言:

張貼留言