2016年4月24日 星期日

2016-04-06 Season's


今晚係慶祝同男朋友周年紀念, 我哋嚟咗呢間米之蓮法國餐廳, 入口不是太容易搵, 我同男朋友前後腳到, 我哋都係分別由酒吧嘅側門進入餐廳, 餐廳內嘅裝修簡約, 燈光昏暗, 有別於一般傳統法國餐廳, 佢係偏向STYLISH嘅路線, 食嘢方面我哋揀咗4 courses 嘅SET. 


首先要讚佢嘅餐包, 好有驚喜! 薄脆係用咗鮮薯仔薄片去烘焗, 好重薯仔味, 食落又唔油, 另一款餐包用咗番茄烘焙, 好好味, 又夠鬆軟!



頭盤分別叫咗牛油果蝦沙律配龍蝦啫喱, 呢個食落有啲份子料理FEEL, 最頂個層龍蝦啫喱, 食落有D似雪凍左既龍蝦湯, 龍蝦味濃, 下邊嗰層呢就係牛油果同埋蝦沙律, 食落好RICH, 幾種層次享受, 為未來帶來刺激感. 


另外一個頭盤叫咗五香烤吞拿魚配脆紅蔥頭及牛油果醬, 雖然我唔係太食吞拿魚, 不過呢個烹調方法, 用芝麻帶出吞拿魚嘅鮮味, 令魚味無咁寡, 另外牛油果夠熟, 肉質好滑. 




第二道菜男友叫咗牛肉他他烤馬鈴薯配沙律及多士, 其實我不是太敢食生牛肉的, 原來男友唔知道乜嘢叫牛肉他他所以就好傻仔地叫咗, 不過呢道菜都花左好多心思整, 食落有啲似滑蛋牛再加蕃茄 


再塗上多士, 食落感覺新鮮, 不過我成日形住係生牛所只食了一塊


另外我就叫左番茄燴法國蝸牛配法式茴香酒汁, 法國蝸牛都好幾年冇食啦, 食落呢有啲似螺肉 , 不過佢係比較腍身嘅, 味道鮮甜, 再配上帶有果味嘅醬汁, 更能帶出法國蝸牛的味道


主菜叫咗牛肩肉配牛骨髓湯及時蔬, 呢道菜都幾失望, 煮法有啲唔中唔西咁, 味道非常之清淡, 令到我覺得好似飲緊呢個牛肉清湯咁.



另外一個主菜叫咗海蝦伴黑米飯配香辣汁, 海蝦好新鮮, 但係敗筆在於個黑米飯即係黑糯米再配以呢RISOTTO醬汁, 我就覺得都幾膩, 黑糯米本身呢已經好RICH, 再加埋RISOTTO既CHEESY SAUCE 真係食完有D臍住既感覺呀! 兩個MAIN都令我地有D失望....


甜品分別叫咗SEASON'S 蘋果餡餅批配雲呢拿雪糕, 蘋果餡餅餅底鬆脆, 雲呢拿雪糕係用咗先雲呢拿枝製作, 好香雲呢拿味!



另外一個甜品叫咗特濃朱古力MOUSSE配黑加倫子醬及開心果雪糕, 開心果雪糕似乎越嚟越受歡迎, 好多地方都食到, 呢度既開心果雪糕呢食得出用真材實料做既, 男友至愛朱古力, 呢個朱古力MOUSSE 味道香濃, 再加上呢個黑加倫子醬, 其酸美美的味道可以為個朱古力及雪糕帶來味覺的沖擊, 相對之下, 我覺得呢度甜品做得比較出色


本來覺得呢度OK, 但再睇埋單每人$750, 整體上唔太值呢個價, 相信大部份既價錢去左租金度, 我覺得比得呢個價錢大把地方好食過佢啦, SORRY, 要比喊.



沒有留言:

張貼留言