2016年4月21日 星期四

2016-04-07 The Grill Room

今日晏晝嚟到呢間西餐廳食個lunch, 餐廳店內面積不算大, 但係座位安排得宜, 坐得舒服, 我同同行友人被安排坐窗口位置.






Set Menu lunch都係一啲大路嘢, 我就叫咗個8OZ西冷扒配薯角蔬菜, 另外同行友人就叫左香煎青衣魚柳燴忌廉紅椒醬汁, 我哋分別叫咗一個沙律同埋一個餐湯. 



依度嘅沙律菜呢都可以, 算新鮮, 但塊巴馬HAM就超咸..... 麻麻地喎..

唔知點解呢排食親西餐既餐湯都係忌廉椰菜花湯, 有點悶喎! 而小妹又不是太好椰菜花.... 餐包仲烘到咁鬼死燶...唉..

我個牛扒話咗五成熟, 但係食落有啲鞋口, 不是太有牛味, 重好咸添.... ;( 其實出嚟西餐度食扒真係唔係度度都食到靚嘅扒架, 下次都盡量避免叫了, 因為呢度叫GRILL ROOM所以就想試下, 查實我對GRILL呢一個煮法呢有D保留, 始終都覺得傳統嘅鐵板燒係最好食嘅! 呢個MAIN就麻麻地啦.


而友人叫的青衣魚柳味道就勝一籌啦! 食落魚肉新鮮, 有咬勁, 煎得又剛剛好, 幾好!



餐飲就叫咗LATTE同埋菊花茶, 味道正路, 沒有什麼驚喜.



沒有留言:

張貼留言