2016年4月24日 星期日

2016-04-19 Petit Deli

今晚同我一位好友橕枱腳, 佢介紹佢左呢間餐廳, 入到黎感覺STYLISH, 有啲Cafe feel, 但坐落有D迫...



首先我哋叫咗個帶子沙律, 菜都頗為新鮮, 而佢用咗橙汁作沙津醬汁, 甜甜地又有果味, 係晚我最欣賞的.  




我個MAIN就叫咗個肉眼扒五成熟, 黎到既時候個樣都幾睇得下, 不過望真佢GRILL到好燶, 而且食落勁乾及鞋口, 都幾失望, 我同左餐廳經理講我覺得有塊扒D老, 佢就切開中間個PART比我睇話只係個邊位比較熟, 中間應該OK, 咁我就照食啦, 點知我食咗半塊都已經唔想食啦....  :( 以後係西餐廳叫扒真係要小心為上! 




我朋友呢就叫咗個虎蝦番茄汁意粉, 呢個味道正正常常, 但係都挽回唔到我呢顆失落的心, 再講, 佢既PASTA又未至於好食到咁... 仲要唔平喎! 唔OK呀!!

沒有留言:

張貼留言