2016年4月24日 星期日

2016-04-14 料理農務

今日媽媽又來找我食晏啦, 就近近地去PMQ試吓呢一間料理農務啦! 貪佢個名夠過癮, 其實之前經過都想食架喇, 不過一直未有機會...

呢間餐廳都唔係咁容易搵架, 佢係住好啲裏邊, 地方唔算大, 但都坐得舒服. 呢度食中菜但係又有酒吧可以飲下野, 今日可能平日啦, 都冇乜人. 



我哋叫咗兩個LUNCH SET, 頭盤叫左醉雞及怪味蝦. 怪味蝦的肉質就不太新鮮啦, 不過個味道都幾惹味, 麻麻哋辣辣哋咁, 為味蕾帶嚟刺激感; 而醉雞翼都整得唔錯, 做到呢個著名上海菜嘅水準.



SET會包埋個湯, 今日係黃瓜瘦肉湯, 我深感佢呢個湯應該冇落味精嘅, 要讚啦!



兩個主菜分別係咕嚕肉及蔥爆牛肉, 菜式份量好似唔的的骰骰, 但都夠我地兩個人食架. 咕嚕肉係小妹既至愛, 呢度既咕嚕肉達到水準, 肉質鮮味, 炸得夠鬆化, 好味! 另外我好欣賞佢加左D黑芝麻係碗飯度, 雖則個味唔會有太大分別, 但碗飯個FEEL唔同哂~



另外蔥爆牛肉亦要大讚! 呢個蔥爆牛肉係用左鮮牛炒, 肉質堅係鮮美, 仲好JUICY, 其實新鮮嘅鮮牛係遠比急凍肥牛香牛味嘅! 呢個真係驚喜~



仲有綠豆沙糖水, 足料, 唔太甜, 食落夠清潤, 我鍾意呢度呀~ 可以再黎喎! 不過佢係得呢個位, 應該可以平D囉!



沒有留言:

張貼留言